THAT SPIRIT IS NOW DEAD

Det är slut. Insåg tillslut att det är över. Kanske var det väntat, kanske kom det som en chock. Det är svårt att säga för det ligger en dimma över ögonen som gör det svårt att se klart. Dimman är förvisso oväsentlig, det spelar ingen roll om jag ser klart eller suddigt för det kommer alltid finnas någon som kan bättre än mig, och de syns överallt. Dimma eller ej. De står i varje gathörn. Ståtliga står dom och gör mig påmind om allt jag inte är, allt jag någonsin velat vara. De kan göra jobbet så mycket bättre, finare ärligare. Jag lurar bara mig själv genom att tro att det jag gör är bra, bra nog.

Där någonstans insåg jag att det ar över. Bandet måste klippas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0